Közünk van a játékokhoz

A diktátor, aki egy DLC-vel megbuktatható

2015/08/21. - írta: Szőke Dávid

plateszdavid992l.png

Pár napja vettem meg az egyetlen diktátorszimulátor, a Tropico 4 azon kiadását, amely Gold Edition névre hallgat, mivel tartalmazza a jáltékhoz megjelent összes DLC-t. Tudtam, hogy mire számítsak, ugyanis az alkotás próbaverzióját már néhányszor végigjátszottam - mégis csalódott vagyok. Pontosabban nem is csalódott, hanem dühös, ugyanis a játékot kiadó Kalypso konkrétan semmit nem adott azért a pénzért, amiért én a játékot vettem. Hogy miért?

Ugyanis ez a remekmű nem hajlandó a már elmentett játékállásokat betölteni. A kis drága. Pedig én már megpróbáltam mindent, a mentéseket is helyezgettem jobbra-balra, de semmi változás nem történt. Egy kis utánanézés után kiderült, hogy a hibát a Moden Times kiegészítőcsomag okozza, így nem csak az jár rosszul, aki a teljes kiadást vásárolja meg, hanem az is, akinek az alapjátékhoz még volt pofája plusz pénzért tartalmat vásárolni. Hát hogy képzeli?! Kis telhetetlen!

A Kalypso fórumain természetesen folyamatosan zajlik az élet - aki meg akar tanulni anyanyelvi szinten káromkodni, az nyugodtan olvasson bele - mindhiába, mivel a fejlesztők a probléma létezése óta (3 éve) (monodm 3 ÉVE!!!) semmit sem csinálnak. A tanulság:

Van az EA-nál szemetebb cég a játékiparban.

És:

Soha ne vegyünk olyan játékot, amelyen szerepel a Kalypso neve.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pixelkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr17723516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása