Közünk van a játékokhoz

Bloggereink

2015/06/30. - írta: Szőke Dávid

platebagszi2l.png

Sziasztok!

Bagszi vagyok. Egy budapesti gamerleányzó. Főleg Nintendo konzolokon és PC-n játszok. Hogy miért szeretem a játékokat? Szerintem a videójátékok az ultimate művészet, kultúra és szórakoztató média. Imádom azokat a játékokat, melyek újítást hoznak, gondolkodásra és érzelmekre késztetik a játékosokat. Különösen kedvelem a játékok köré kiépült rajongói kultúrákat, hiedelmeket, mikrovallásokat és nézeteket. Szabadidőmben a játékokon kívül igyekszem összefogni a hazai Nintendos és Pokémonos közösséget, találkozókat és rendezvényeket szervezek a témában és segítek eligazodni a kezdő játékosoknak a játékoslét jó oldalainak felfedezésében,illetve a nem játékosok és játékosok közötti kommunikációs gondok megoldásában. A Pixelnaplón többnyire ezekkel kapcsolatos blogbejegyzéseket és általam próbált játékokról véleménynyilvánítást fogtok majd találni. :)

  • Kedvenc játékaim:  Pokémon, Minecraft, Mass Effect, Ace Attorney, ééés még rengeteg más
  • Platformok, amiken játszom: PC, Wii U, 3DS
  • Steam: bagszi
  • NIID/3DS FC: bagszi / 3523-2148-3580 és 5043-4726-2065

plategodach2l.png

Világmeghódításom közben, szeretném túlélni ezt a poszt-apokaliptikus világot, és átlépni a pokolba, hogy szétrúgjam pár rossz fiú hátsóját. Ezt próbálom a minél több gameléssel megalapozni, amiben kompromisszumokkal ugyan, de minden stílus, platform beletartozik. Játsszatok.

  • Kedvenc játékaim: X-Com, Resident Evil, Call of Duty, Assassins Creed, Gothic, The Elder Scrolls
  • Platformok, amiken játszom: PC, Sega Master System, Sega Mega Drive, NES, PS1, PS2PSP, Wii, Xbox, Xbox 360

platefenrirxvii2l.png

Nos... a főszerkesztő bácsi megkért arra hogy mutatkozzam be pár mondattal, az első már meg is van.
Na, de komolyra fordítva a szót.
1999. Olaszország. Ismerkedés a játékok misztikus világával!
5 éves voltam, mikor megkaptam a kis szürke PlayStation-t, bár mondhatni eléggé béna voltam, lévén, hogy a hozzá kapott Resident Evil 2-ben beletelt pár napba mire a lövés gombot megleltem :D. Ezért is futott inkább a Spyro, Medievil, Croc 2 nálam, természetesen memória kártya nélkül, mivel fogalmam se volt hogy az bizony kellhet :D Bár az akkori szerelmem a Cool Boarders 3 volt, és tulajdonképpen még mindig az, eszméletlenül élveztem, és szerintem azóta se készült hozzá fogható snowboard-os játék.
2002. Olaszország. A Játékos időszak kezdete!
Megérkezett a PlayStation 2, és egy időben a Kingdom Hearts iránt érzett szerelmem is...szó szerint évekig játszottam az első résszel, más játékot nem is vettem a géphez, nem érdekelt, aztán jóval később kezdtem érdeklődni máshoz is, Resident Evil 4, God of War, Final Fantasy XII, Burnout 3, ezek azok a címek amik a legjobban megfogtak, bár nagyon hosszasan lehetne sorolni:)
2012. Magyarország. A Felzárkózás!"
A PS2 jó volt, és még mindig szolgál a fekete óriás amikor csatába hívom, de tíz év már kezdett sok lenni, haladni kellett a kórral, elérkezett a PS3 ideje, hisz már rég vágytam egy újabb memóriakártya mentes időszakra, közben majdnem véglegesen Magyarország-ra költöztem :D
2015. Magyarország. A láng tovább ég!
Miután ennyit játszottam, és remélhetőleg még 5x ennyit fogok, életemben először megpróbálkoztam írni is a szenvedélyemről, és jelentkeztem a  GameLime felhívására, ahol megismertem a főszerkesztő urat is, és akivel összehoztuk a Pixelnaplót!

  • Kedvenc játékaim: Kingdom Hearts, Final Fantasy XII, Burnout 3, Trackmania United
  • Platformok, amiken játszom: PS2, PS3, PC
  • Steam: Fenrir XVII
  • PSN: Fenrir XVII

plateldave2l.png

Mindig is szerettem játszani.

Minden egy C64-el kezdődött és onnantól kezdve a Gameboy-on keresztül a Playstation-ön át a World of Warcraf-ig jöhetett szinte bármi. Legyen az videojáték, társasjáték vagy bármi más, nincs olyan korszak az életem során, amikor nem élvezettel ültem le a PC, a tv vagy egy társasjáték mellé, akár egyedül, akár társaságban.

Azonban nemcsak játszani, hanem olvasni is szeretek a játékokról és az azokkal kapcsolatos dolgokról. Híreket, fórumokat, videókat a youtube-on, twitch-en. Várom az összes konferenciát az év során, ébren vagyok sokáig, hogy elsők között olvassak a legújabb játékokról, a legfrissebb konzolokról.

  • Kedvenc játékaim:  World of Warcraft, Civilization 5, Final Fantasy XII, Digital Devil Saga
  • Platformok, amiken játszom: PC, PS3, Wii U, 3DS
  • Steam: ldave82
  • PSN: ldaveuk
  • NIID/3DS FC: ldave82

 

plateszdavid992l.png

Hello!

Videojátékos pályafutásomat - másokhoz hasonlóan - én is fiatal koromban kezdtem - csak az nálam nemrég kezdődött. Így történhetett, hogy az elő konzolom egy Xbox 360 volt, ami a mai napig kitűnő szolgálatot teljesít. Ha úton vagyok, akkor egy 2DS-t veszek a kezembe - ez az első Nintendo konzolom, de biztosíthatok mindenkit, hogy nem az utolsó! 

A vidojátékok iránti "rajongásom" azonban nem csak a kontrollerek nyomkodásában mutatkozik meg: éppolyan lelkesen dobok össze egy cikket valamelyik címről, mint amilyen lelkesedéssel győzöm le a főgonoszt a hetek óta pörgetett alkotásban. A "Többen minden jobb" elvét követve pedig inkább ezzel a lelkes csapattal vágok bele az írásba, mintsem egyedül.

  • Kedvenc játékaim: Grand Theft Auto V, Forza Horizon, Animal Crossing: New Leaf
  • Platformok, amiken játszom: Xbox 360, 3DS
  • Xbox LIVE: SzDavid99
  • NIID/3DS FC: SzDavid99 / 2122-7924-2166
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pixelkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr737556620
süti beállítások módosítása