Közünk van a játékokhoz

Várólista - Szeptember

2015/09/01. - írta: Szőke Dávid

Ismét hónap eleje, ismét Várólista rovat. Szeptemberben már több játékmegjelenéssel örvendeztetnek meg bennünket a kiadók, úgyhogy nyugodtan kijelenthetjük, hogy van miből válogatni az ősz első hónapjában. Nézzük, a Pixelköz szerkesztői mikre költik el a pénzüket a következő hetekben!

platefenrirxvii2l.png

Itt a szeptember, ez egy jó és egy kevésbé jó dolgot is takar: kezdődik a suli, és kezdődnek a komolyabb játékmegjelenések is, de abban nem segítek, hogy melyik dolog milyen kategóriába tartozik. Nehezen lehetne mást várni egy olyan hónapban mikor a Metal Gear Solid V érkezik, Kojima végső műve (remélhetőleg csak ami ezt az univerzumot illeti), nagyok az elvárások, nagyok az újítások, mindenképp a várólistám élén van e hónapban.

Ha szeptember akkor sport (is), FIFA vagy PES, mindig ugyan az a kérdés, részemről a PES várósabb, tény, hátrébb vannak sok tekintetben, de többet is tesznek a felzárkózásért. A FIFA, vezető szerepének hála, megint ellustult mint a PS2-es időszakban.

Harmadik a Mad Max, ami biztos nem lesz az év játéka, ezt már most tudni, de bízom abban, hogy kellően szórakoztató játékot kapunk a személyében. Utolsó a listán, inkább kíváncsiság miatt a SOMA, nem vagyok oda a horror játékokért, de valamiért mindig kíváncsian tekintek az ilyesfajta új megjelenésekre, fene a masochista részembe...

plategodach2l.png

Nehéz döntenem, mert elég kemény hónapunk lesz. Kezdésnek ott a Mad Max, amit nagyon vártam már, de sajnos nekem a film nem annyira adta, így csak reménykedem, hogy nem annak a történéseit és stílusát viszi tovább. Következő nagy címünk a Metal Gear Solid V: The Phantom Pain . Bár, nem szoktam semmihez hozzá kezdeni, mielőtt nem végeztem az előző részeivel, a Ground Zeroes kipróbálása és végigjátszása után, tűkön ülve várom. A Forza Motorsport 6 sem lesz első napos vétel, hisz XO-val még nem rendelkezem, de ettől még Szeptember egyik nagy címe. Életem első előrendelése viszont számomra a legkedvesebb dolog ebben a hónapban, ami nem más lesz, mint a Fallout Anthology.

plateldave2l.png

Amilyen nyugis volt az elmúlt pár hónap, szeptember olyan durván indít. Konzolokra elsején máris jön a két nagyágyú, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain és Mad Max. Két héttel később, 15-én pedig a Destiny kap egy komolyabb kiegészítőt, a The Taken King-et. Viszont ami engem igazán érdekel, az PS4-re a Tearaway Unfolded. Vitán nagyon kedveltem a játékot, rég találkoztam ennyire ötletes, kreatív és jókedvű játékkal, mint a Media Molecule gyöngyszeme. Kíváncsi vagyok a Vitás egyedi funkciók miként lesznek átültetve PS4-re.

Wii U-ra szeptember 11-én érkezik a Nintendo idei egyik legfontosabb játéka, a Super Mario Maker. Nekem első körben kimarad, de követni fogom a játékot és a hozzá készülő tartalmakat, mert ha olyat látok, ami tetszik, akkor biztos beszállok majd a buliba.
Szintén 11-én érkezik 3DS-re az Etrian Mystery Dungeon, mely az Atlus legújabb crossover játéka. A Persona Q sikere után most a Spike Chunsoft csapat Mystery Dungeon játéksorozatát keresztezik a saját Etrian Odyssey sorozatukkal.

plateszdavid992l.png

A nyálron még nem bántam, hogy nem váltottam generációt, a szeptemberi megjelenéseket végignézve viszont igencsak megvisel a dolog. A versenyjátékok szerelmeseként a Forza Motorsport 6 (és a vele együtt érkező limitált kiadású Xbox One konzol) rendesen megdobogtatja a szívem.

Szerencsére a Metal Gear Solid V: Phantom Pain még az előző generációs gépeken is tiszteletét teszi, így Kojami utolsó alkotásáról én sem fogok lemaradni.

Mivel a Nintendo játékainak nagy rajongója vagyok, így a Super Mario Maker sem maradhat le a listámról - ennek a játéknak köjszönhetően ugyanis biztosítva lesz a napi "pirosruhásvízvezetékszerelő" adagom az életem végéig.

Mutassátok a Ti Várólistátok!

Címkék: Várólista
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pixelkoz.blog.hu/api/trackback/id/tr77750834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása